Szacunek jest podstawą wszystkiego, co robimy. Wspólnie tworzymy firmę, w której ludzie chcą pracować, rozwijać się i odnosić sukcesy – a to coś, z czego wszyscy możemy być dumni!
Dążymy do tego, aby stać się najchętniej wybieranym przez klientów na świecie miejscem codziennych zakupów produktów sklepowych i paliwa. Działamy z dumą, zawsze postępując właściwie wobec nas samych, członków zespołu i partnerów, a także wobec naszych klientów.
Image
Przejrzysty proces przetargowy
U podstaw naszych procesów przetargowych leżą wartości, które gwarantują podmiotom uczestniczącym przejrzystość, równe traktowanie oraz szeroko rozumiane prawo do aktywnego uczestnictwa na różnych etapach. Dbamy o jasne, jednoznaczne i zrozumiałe warunki oraz uczciwą konkurencję. Wierzymy, że tylko partnerskie podejście gwarantuje wybór najlepszej oferty i przyszłą owocną współpracę.
Image
Partnerzy handlowi i dostawcy
Wierzymy, że odpowiedzialność społeczna i środowiskowa jest integralną częścią codziennego życia w każdej firmie. Chcemy pracować z partnerami i dostawcami, którzy rozumieją takie wyzwania. Dlatego do współpracy wybieramy firmy, które oprócz dostarczania wysokiej jakości usług i produktów, prowadzą transparentny biznes.
Przed rozpoczęciem, a także w trakcie każdej współpracy, upewniamy się, że dostawca wdrożył i przestrzega zasad bezpieczeństwa, prowadzi regularne audyty i działa zgodnie z obowiązującymi przepisami. W naszym imieniu certyfikowani audytorzy sprawdzają bezpieczeństwo żywności oraz wszystkie elementy prowadzenia biznesu w duchu odpowiedzialności społecznej.
Image
Kodeks postępowania etycznego
Aby spełniać wysokie standardy, stworzyliśmy Kodeks Etyczny, który pomaga nam podejmować właściwe decyzje i radzić sobie w trudnych sytuacjach. Jasno określa, czego oczekujemy od siebie nawzajem i od naszych kontrahentów, w jaki sposób prowadzimy działalność oraz jak się komunikujemy.
Polityka Jasnych Zasad przypomina o naszym zobowiązaniu do tworzenia przyjaznego środowiska dla naszych kolegów i naszych klientów.
Image
Lubimy rozmawiać
Uruchomiliśmy również infolinię ACT, czyli ogólnoświatową platformę komunikacyjną, dostępną dla pracowników i klientów w każdym miejscu, w którym prowadzimy działalność. Oferuje ona możliwość anonimowego informowania o błędach i nieprawidłowościach oraz zgłaszania tematów związanych z etyką.