Od 20 grudnia do 30 stycznia klienci mogli pomagać wspólnie z nami, wrzucając datki do puszek na stacjach w całej Polsce. Dodatkowo, Circle K wsparło 30. Finał darowizną oraz dodatkowymi środkami pieniężnymi na Moto Orkiestrę. To wszystko pozwoliło zebrać łącznie kwotę 427 tysięcy złotych, dzięki której udało się wesprzeć tegoroczne cele Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
To już trzecia edycja, w której uczestniczyliśmy i poza zbiórką na stacjach paliw prowadziliśmy dodatkowe działania na rzecz fundacji. Podobnie jak przy okazji poprzedniego finału Orkiestry, do wspólnej gry dla WOŚP włączyli się również pracownicy Circle K. W ramach wolontariatu pracowniczego przedstawiciele Circle K wspólnie z WOŚP przygotowywali i pakowali do wysyłki puszki oraz pakiety materiałów dla sztabów.
Ponadto, mieliśmy przyjemność zostać głównym sponsorem tegorocznej Moto Orkiestry – corocznej imprezy motoryzacyjnej, która odbywa się w dzień Wielkiego Finału. Wydarzeniu na terenie Automobilklubu Polski w dzielnicy Bemowo towarzyszyły liczne atrakcje, takie jak przejazdy z zawodowymi kierowcami, kącik rajdowy dla najmłodszych, Park Maszyn z perełkami wprost ze świata motosportu, m.in. z rajdów, wyścigów czy driftu, oraz licytacje wyjątkowych przedmiotów, które zasiliły skarbonkę WOŚP. Współpraca z Fundacją WOŚP to nasze kolejne działania na rzecz odpowiedzialnego biznesu, odpowiadające celom zrównoważonego rozwoju.
Hasłem przewodnim 30. edycji zbiórki organizowanej przez Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy było „Przejrzyj na oczy”, a przekazana przez Circle K kwota pomoże Fundacji zapewnić jak najwyższy standard diagnostyki i leczenia wzroku u dzieci.
Cieszy mnie zaangażowanie naszych klientów i pracowników w działania na rzecz społeczności, z przyjemnością przekazujemy zebraną kwotę w ręce Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Zaangażowaliśmy się w tegoroczną zbiórkę na kilka sposobów – udostępniając puszki na naszych stacjach, czy sponsorując jeden z największych eventów w dniu Wielkiego Finału, czyli Moto Orkiestrę. Wspólnymi siłami wsparliśmy kwestę środków, które pomogą WOŚP zapewnić jak najwyższy standard diagnostyki i leczenia wzroku u dzieci w polskich szpitalach. To jedno z wielu działań społecznych, które prowadzimy w Circle K, by pomagać na okrągło - mówi Rafał Droździak, szef marketingu i komunikacji Circle K Polska.
W ubiegłym roku Circle K przekazało datek za każdą godzinę zarejestrowanej aktywności fizycznej osób zatrudnionych w sieci, zaś w 2019 roku firma była częścią Moto Orkiestry Świątecznej Pomocy.