customer service

Obsługa klienta

Gdy dla floty liczy się każda minuta i każdy kilometr, wiemy, jak ważna jest doskonała obsługa klienta, aby wszystko działało płynnie. Od często zadawanych pytań po wsparcie 24h/7, nasza dedykowana sieć ekspertów ds. paliw jest do Twojej dyspozycji, aby zapewnić wszystkie potrzebne odpowiedzi i pomoc. Zobacz, co możemy dla Ciebie zrobić – zapoznaj się z naszymi zasobami lub skontaktuj się z Circle K, aby uzyskać pomoc, której potrzebuje Twoja flota.
Images

FAQ

Jakiego rodzaju raporty mogę uzyskać dzięki Circle K?

Możesz uzyskać dostęp do różnych raportów, w tym aktywności zakupowej, podsumowań finansowych, wyjątków i nietypowych zakupów, podsumowań stacji paliw i innych.

Jedna z moich kart została na stacji odrzucona. Dlaczego?

Zwykle dzieje się tak, gdy ktoś wprowadzi nieprawidłowy identyfikator kierowcy. Oto jak dowiedzieć się, co się stało: 1. W zakładce „Transakcje” kliknij „Szczegóły autoryzacji” i wybierz „Status zatwierdzenia” na „Odrzucony”, a następnie naciśnij „Zakończ”. Zobaczysz kolumnę „Kod odrzucenia”, która wskaże powód odrzucenia Twojej karty (odrzucone transakcje można przeglądać do 72 godzin).

Skontaktuj się z Circle K

Jesteśmy tutaj, aby Ci pomagać! Znajdź dane kontaktowe Circle K poniżej. Zadzwoń lub porozmawiaj z nami na czacie w godzinach pracy lub wyślij nam wiadomość e-mail, a my odpowiemy jak najszybciej. Nasz dedykowany zespół wsparcia jest dostępny, aby udzielać pomocy w razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości.

become customer1

Portal klienta

Zarządzanie flotą stało się o wiele prostsze. Zaloguj się do portalu, aby zarządzać kartami paliwowymi, uzyskiwać dostęp do faktur i pobierać szczegółowe raporty za pomocą jednego, łatwego w użyciu pulpitu nawigacyjnego.

Uzyskaj indywidualną ofertę lub złóż wniosek o kartę paliwową

Dowiedz się, w jaki sposób Circle K może przynieść korzyści Twojej firmie dzięki naszym dostosowanym rozwiązaniom i kompleksowym usługom – i odkryj zalety współpracy z nami w zakresie zarządzania flotą.