FAQ
Jakiego rodzaju raporty mogę uzyskać dzięki Circle K?
Możesz uzyskać dostęp do różnych raportów, w tym aktywności zakupowej, podsumowań finansowych, wyjątków i nietypowych zakupów, podsumowań stacji paliw i innych.
Jedna z moich kart została na stacji odrzucona. Dlaczego?
Zwykle dzieje się tak, gdy ktoś wprowadzi nieprawidłowy identyfikator kierowcy. Oto jak dowiedzieć się, co się stało:
1. W zakładce „Transakcje” kliknij „Szczegóły autoryzacji” i wybierz „Status zatwierdzenia” na „Odrzucony”, a następnie naciśnij „Zakończ”. Zobaczysz kolumnę „Kod odrzucenia”, która wskaże powód odrzucenia Twojej karty (odrzucone transakcje można przeglądać do 72 godzin).
Skontaktuj się z Circle K
Jesteśmy tutaj, aby Ci pomagać! Znajdź dane kontaktowe Circle K poniżej. Zadzwoń lub porozmawiaj z nami na czacie w godzinach pracy lub wyślij nam wiadomość e-mail, a my odpowiemy jak najszybciej. Nasz dedykowany zespół wsparcia jest dostępny, aby udzielać pomocy w razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości.
Uzyskaj indywidualną ofertę lub złóż wniosek o kartę paliwową
Dowiedz się, w jaki sposób Circle K może przynieść korzyści Twojej firmie dzięki naszym dostosowanym rozwiązaniom i kompleksowym usługom – i odkryj zalety współpracy z nami w zakresie zarządzania flotą.