-
Jak zalogować się do portalu klienta?
-
Jak uzyskać kartę paliwową Circle K?
-
Jak uzyskać kopię faktury?
-
Jak dodać kartę paliwową Circle K PRO lub Circle K Routex do konta Extra?
-
Jakie są opcje fakturowania?
-
Dlaczego moja karta nie działa?
-
Jak dokonać płatność przy użyciu Easy Card?
-
Jak mogę znaleźć stację?
-
Z jakimi kartami obowiązuje oferta EXTRA dla klientów biznesowych?
-
Jak doładować kartę Easy Card?
-
Jak uzyskać urządzenie OBU – EETS?
-
Jakie są rodzaje kart paliwowych?
-
Nie pamiętam hasła do Portalu Klienta
-
Jak mogę zmienić dane firmy?
-
Jak zamówić nową kartę?
-
Gdzie mogę zobaczyć swoje faktury za karty podarunkowe Circle K?
-
Czy posiadając karty paliwowe mogę korzystać z programu Circle K Extra?
-
W jaki sposób adresaci Karty podarunkowej Circle K mogą dodać ją do swojego e-portfela?
-
Nie pamiętam danych logowania do platformy Kart Podarunkowych Circle K. Jak mogę je odzyskać?
-
W jaki sposób nalicza się rabat?