Image
biuro obsługi kleinta

Strefa obsługi klienta

W czym możemy Ci pomóc?
Zaloguj się do Circle K ID
Dowiedz się więcej o EXTRA
Dla biznesu
  • Dlaczego nie otrzymałem punktów/rabatu lub nie widzę zakupów w EXTRA?
  • Jak sprawdzić saldo na karcie podarunkowej Circle K?
  • Gdzie znajdę mapę ze stacjami Circle K?
  • Jestem Uczestnikiem programu EXTRA – w jaki sposób mogę dodać nową kartę do konta?
  • Co zrobić gdy pieniądze zostały zablokowane na koncie bankowym?
  • Jak uzyskać fakturę płacąc aplikacją mobilną Circle K?​
  • Jakie produkty i usługi są dostępne na stacji?
  • Nie mogę dodać karty. Co powinienem zrobić?
  • Jak mogę kupić Kartę Podarunkową Circle K?
  • Jestem uczestnikiem programu EXTRA i nie mogę się zalogować - co powinienem zrobić?
  • Chcę zmienić moje dane w Circle K EXTRA? Co powinienem zrobić?
  • Jak korzystać z Karty Podarunkowej Circle K?
  • Czy moja Karta Podarunkowa Circle K ma datę ważności?
  • Dlaczego nie mogę zatankować przy użyciu Aplikacji Mobilnej?
  • Czy muszę wiedzieć, jakie jest saldo na mojej karcie podarunkowej Circle K?
  • Czy mogę otrzymać resztę w gotówce po dokonaniu zakupu przy użyciu Karty Podarunkowej Circle K?
  • Co należy zrobić w przypadku zgubienia, kradzieży lub uszkodzenia fizycznej Karty Podarunkowej Circle K?
  • Gdzie mogę zostawić informację zwrotną na temat moich doświadczeń z Circle K?
  • Jak zgłosić problem dotyczący użytkowania myjni?
  • Co się stanie, jeśli zwrócę produkt zakupiony przy użyciu Karty Podarunkowej Circle K?