-
Dlaczego nie otrzymałem punktów/rabatu lub nie widzę zakupów w EXTRA?
-
Jestem Uczestnikiem programu EXTRA – w jaki sposób mogę dodać nową kartę do konta?
-
Gdzie znajdę mapę ze stacjami Circle K?
-
Co zrobić gdy pieniądze zostały zablokowane na koncie bankowym?
-
Jak uzyskać fakturę płacąc aplikacją mobilną Circle K?
-
Jak sprawdzić saldo na karcie podarunkowej Circle K?
-
Jakie produkty i usługi są dostępne na stacji?
-
Jestem uczestnikiem programu EXTRA i nie mogę się zalogować - co powinienem zrobić?
-
Jak korzystać z Karty Podarunkowej Circle K?
-
Jak mogę kupić Kartę Podarunkową Circle K?
-
Co należy zrobić w przypadku zgubienia, kradzieży lub uszkodzenia fizycznej Karty Podarunkowej Circle K?
-
Chcę zmienić moje dane w Circle K EXTRA? Co powinienem zrobić?
-
Czy muszę wiedzieć, jakie jest saldo na mojej karcie podarunkowej Circle K?
-
Dlaczego nie mogę zatankować przy użyciu Aplikacji Mobilnej?
-
Nie mogę dodać karty. Co powinienem zrobić?
-
Czy moja Karta Podarunkowa Circle K ma datę ważności?
-
Czy mogę odzyskać pieniądze, jeśli chcę zwrócić Kartę Podarunkową Circle K?
-
Gdzie mogę zostawić informację zwrotną na temat moich doświadczeń z Circle K?
-
Jak zgłosić problem dotyczący użytkowania myjni?
-
W jaki sposób mogę zmienić ustawienia komunikacji w programie EXTRA?