11 maja nowa marka Circle K wkracza na polski rynek

Informujemy, że na swoich stronach www stosujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka), aby zwiększyć komfort korzystania z naszych usług i zoptymalizować naszą witrynę.
Kliknij "Zgadzam się", aby ta informacja nie pojawiała się więcej.
Kliknij cookies, sprawdzić wykaz plików cookies wykorzystywanych w serwisie www.circlek.pl oraz jak zarządzać nimi za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.
Kliknij Polityka prywatności, aby dowiedzieć się jakie dane gromadzimy.

Zgadzam się

2017-05-11

11 maja nowa marka Circle K wkracza na polski rynek

Pierwsza stacja paliw Circle K w Warszawie działa już przy ul. Puławskiej 86. Właśnie dziś, w tym miejscu, rozpoczyna się oficjalnie proces zmiany marki sieci stacji w Polsce. Dotychczasowe logo Statoil zastąpi nowa marka Circle K.

Warszawa, 11 maja 2017 r. – W Europie marka Circle K widnieje już na stacjach paliw w Norwegii, Szwecji i w Danii. W tych krajach proces rebrandingu został już zakończony. Prace związane ze zmianą marki prowadzone są nadal w sieci stacji paliw w krajach bałtyckich (Litwa, Łotwa i Estonia), a 11 maja proces rebrandingu rozpoczyna się oficjalnie w Polsce.

Proces zmiany marki na Circle K obejmie wszystkie stacje paliw w stolicy, a w dalszej kolejności całą sieć 352 stacji paliw w Polsce. Prace nad zmianą marki potrwają do końca marca 2018 r. i zostaną zorganizowane w taki sposób, aby nie utrudniać funkcjonowania stacji paliw.

- Firma Alimentation Couche-Tard Inc.(„Couche-Tard”), właściciel spółki Circle K Polska od 2012 r., skonsolidowała swoje detaliczne marki Statoil®, Mac’s®, Kangaroo Express® pod jedną globalną marką Circle K®. Zmiana logotypu na stacjach w Polsce nie ma wpływu na obowiązujące umowy z klientami, partnerami, czy dostawcami firmy a na stacjach będzie pracował ten sam zespół pomocnych pracowników – mówi Giedrius Bandzevičius, Prezes firmy Circle K Polska.

Zmiana marki nie wpłynie na ofertę produktową sieci. Na stacjach Circle K nadal będą oferowane tej samej wysokiej jakości paliwa miles® i milesPLUS® oraz najwyższej jakości kawy pod marką Simply Great Coffee, a także hot dogi pod marką Prawdziwe Hot Dogi prosto z grilla.

Pod nową marką Circle K Polska kontynuuje rozwój sieci na polskim rynku. Pod koniec kwietnia br. zostały otwarte dwie nowe stacje paliw przy autostradzie A-1, już pod nowym logo Circle K. 11 maja następuje również zmiana nazwy programu lojalnościowego Statoil Extra na Circle K Extra Club.

Zmiana marki jako element globalnej strategii

Wywodzący się z Kanady Couche-Tard jest jedną z największych na świecie firm działających w obszarze handlu detalicznego, w formacie convenience. Prowadzi działalność w ponad 20 krajach w Ameryce Północnej, Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie. Posiada ponad 12 500 sklepów typu convenience i stacji paliw oraz zatrudnia ponad 100 000 pracowników. Circle K, jako największa i najmocniejsza marka w portfelu Couche-Tard, została wybrana na globalną markę detaliczną.

***

 O firmie:

Firma Circle K Polska (przed 1 kwietnia 2016 r.: Statoil Fuel & Retail Polska) obecna jest na polskim rynku od 1992 r. i prowadzi sieć 352 stacji paliw na terenie całej Polski. Sieć ta obejmuje flagowe stacje własne, stacje segmentu ekonomicznego oraz stacje franczyzowe. Kanadyjska firma Alimentation Couche-Tard Inc.(Couche-Tard) jest jedną z największych na świecie firm działających w obszarze handlu detalicznego, w formacie convenience. Prowadzi działalność w Ameryce Północnej, Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie. Ta kanadyjska firma posiada na świecie około 12 500 sklepów typu convenience i stacji paliw oraz zatrudnia ponad 100 000 pracowników. Akcje Alimentation Couche –Tard notowane są na giełdzie w Toronto (TSE).

Więcej informacji można znaleźć na stronie: http://corpo.couche-tard.com/en/

Szczegółowych informacji udziela:

Krystyna Antoniewicz-Sas
Communication Manager Circle K Polska
tel. 22 564 0 305
e-mail: Krystyna.Antoniewicz-Sas@circlekeurope.com

Zamknij

Zmień język